Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een bestelling plaatsen door naar het artikel te gaan wat jij wilt hebben. Daarna klik je op de grote gele knop om het product toe te voegen aan je winkelmandje. 

In het winkelmandje vul je een eventuele kortingscode in en klik je weer op de grote gele knop om door te gaan naar de betaling. 

Controleer goed of je alles hebt wat je wilt aanschaffen!

Op het volgende scherm vul je je adres in en kies je een betaalmethode, bijvoorbeeld Ideal. Volg daar de instructies en je bent klaar! 

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling wijzigen tot het moment dat je het mailtje 

“Je bestelling bij Alles Voor Dreads is nu afgerond”

hebt ontvangen. 

Een bestelling wijzigen doe je zo: 

Plaats een nieuwe bestelling en zet in de notities dat deze nieuwe bestelling de vorige (met ordernummer…) moet vervangen of aanvullen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door het onderstaande formulier in te vullen. 

Je annulering kan verwerkt worden totdat je het mailtje “Je bestelling bij Alles Voor Dreads is nu afgerond” hebt ontvangen.

Kan ik hulp krijgen bij het kiezen?

Om je te helpen een keuze te maken staat bij alle artikelen voor wie het product het meest geschikt is. Ook staan op elke productpagina wat suggesties van spulletjes die je ook mogelijk kunt gebruiken.

Welke maat heb ik nodig?

Bij elke productomschrijving staat voor welke maat hoofd of dreads het product het meest geschikt is. En er staat ook bij hoe je een en ander opmeet.

Waar kan ik terecht met klachten?

Jammer dat je niet helemaal blij bent. Om een klacht in te dienen, kan je een mailtje sturen. Door hieronder het formulier in te vullen. 

Samen komen we er wel uit!

Ik heb een andere vraag

Staat je vraag er niet bij? Klik hieronder dan op een ander onderwerp of neem contact met mij op via onderstaand formulier.