Retourneren en ruilen

Kan ik iets terugsturen?

Yes, dat kan. Dan wel binnen 14 dagen na de besteldatum. 

Wil je voor je dat doet per mail even aangeven dat je iets wilt retourneren en met welke reden? 

Dat kan via het formulier onder deze vragenlijst.

Hoe kan ik iets terugsturen?

Je kunt me eerst een berichtje sturen via het formulier onder deze vragenlijst met daarin dat je iets wilt retourneren en wat dat is. Daarbij geef je ook aan wat je bestelnummer is. 

Ik mail je terug met de instructies zodat alles vlekkeloos verloopt. 

Kan ik iets ruilen?

Yes, dat kan. Dan wel binnen 14 dagen na de besteldatum. 

Wil je voor je dat doet per mail even aangeven dat je iets wilt retourneren en met welke reden? 

Dat kan via het formulier onderaan de vragenlijst.

Toch is het soms niet mogelijk om te ruilen, want misschien is wat jij wilt niet (meer) op voorraad of nog niet leverbaar. Daarom is het dus extra belangrijk dat je me eerst even een berichtje stuurt.

Hoe kan ik iets ruilen?

Je kunt me eerst een berichtje sturen via het contactformulier op deze pagina met daarin dat je iets wilt ruilen en wat dat is. Daarbij geef je ook aan wat je bestelnummer is. 

Ik mail je terug met de instructies zodat alles vlekkeloos verloopt. 

Waar kan ik terecht met klachten?

Heb ik iets verkeerds gedaan?

Om een klacht in te dienen, kan je een mailtje sturen. Dat doe je door het contactformulier op deze pagina in te vullen. We komen er samen echt wel uit! 

Ik heb een andere vraag

Staat je vraag er niet bij? Klik hieronder dan op een ander onderwerp of neem contact met mij op via het contactformulier op deze pagina.