Verzenden en leveren

Door wie wordt mij bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Kan ik een bestelling komen ophalen?

Ja zeker! Klik dan op ‘afhalen’ voordat je gaat betalen. Nadat je besteld hebt, maken we een afspraak voor wanneer je langs kunt komen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Reken maar van Yes! Klik in ‘mijn account’ op ‘volg mij bestelling’ en vul je bestelnummer en e-mailadres in en daar krijg je de status van je bestelling te zien. 

Je track and trace code staat in de mail die je hebt gekregen waarin staat dat je bestelling is verzonden.

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Ik ga 2 per week met de pakketjes aan de wandel richting het afleverpunt of de brievenbus. Namelijk op dinsdag en vrijdag. Je bestelling zou je 1 of 2 dagen later thuis moeten ontvangen.

Hoe worden verzendkosten berekend?

Voor de verzending hanteer ik de kosten die PostNL daarvoor rekent. Deze kosten worden automatisch berekend in je winkelmandje als je je locatie hebt ingevuld.

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Oei, dat is vervelend! Neem hier dan even contact met mij op via het formulier op deze pagina. 

Waar kan ik terecht met klachten?

Ik vind het niet leuk dat je teleurgesteld bent.

Om een klacht in te dienen, kan je een mailtje sturen. Dat doe je door het contactformulier onderin deze pagina in te vullen. We komen er samen echt wel uit! 

Ik heb een andere vraag

Staat je vraag er niet bij? Klik hieronder dan op een ander onderwerp of neem hieronder contact met mij op.